Aktuální ceny: Cena zlata 2155.015 USD/oz   Cena stříbra 24.958 USD/oz   USD 23.150 Kč   EUR 25.210 Kč
Nákup v
  Zlaťáky    Stříbrné mince zahraničí     Stříbrná mince Hubbleův vesmírný dalekohled 25. výročí 1 Oz 2015 Proof

Stříbrná mince Hubbleův vesmírný dalekohled 25. výročí 1 Oz 2015 Proof

08:43
poslední aktualizace ceny
003785
kód produktu

Skladem Vyprodáno

Produkt není možné nyní objednat.

Dostupnost na prodejnách

NENÍ SKLADEM

Prohlédněte si produkt

Podrobný popis

Stříbrná pamětní kolorovaná mince

25. výročí Hubbleova vesmírného dalekohledu

Exkluzivní stříbrná mince obdélníkového tvaru, vydaná státem Samoa v roce 2015 o váze 31,1g (1 Oz) je věnovaná Hubbleovu vesmírnému teleskopu. Originalita stříbrné mince, daná již jejím tvarem, je podtržena unikátním kolorováním.

Mince zobrazuje na svém rubu kolorovaný snímek hlubokého vesmíru pořízený Hubbelovým vesmírným teleskopem (HST) s nápisem "HUBBLE SPACE TELESCOPE 25TH ANNIVERSARY". HST je dalekohled, který na oběžnou dráhu Země do výše 600 kilometrů vynesl v roce 1990 při letu STS-31 americký raketoplán Discovery. Jeho umístění mimo zemskou atmosféru umožňuje pořizovat velmi ostré snímky vesmírných těles. Od svého vypuštění se stal jedním z nejdůležitějších dalekohledů v historii astronomie a významně se zasloužil o prohloubení poznatků o vesmíru. Přispěl k mnohým klíčovým objevům, které pomohly astronomům lépe porozumět základním problémům astrofyziky. Velmi ceněné jsou například snímky tzv. Hubbleových hlubokých polí (Hubble ultra deep fields) s nejvzdálenějšími objekty, které zatím lidstvo bylo schopno ve vesmíru pozorovat. Lícní strana obsahuje národní znak Samoy doplněný o nápisy "SAMOA 2015" a udání nominální hodnoty "$5".

Mince je dodávána v dárkové krabičce s certifikátem věrohodnosti v limitovaném nákladu pouze 1 990 ks pro celý svět!

stribrna_mince_hubbleuv_vesmirny_dalekohled_1_oz_2015_proof"/

Proof
Téma:
Věda a technika

Žádanka

Díky naší pozici na trhu pro Vás můžeme zkusit zajistit produkt, který je aktuálně již vyprodaný či delší dobu nedostupný. Stačí vyplnit žádanku a budeme Vás kontaktovat ve chvíli, kdybychom produkt dokázali zajistit.

Vyplnění žádanky pro Vás není závazné.

Výkupní formulář

Rádi od Vás vykoupíme investiční kovy zakoupené u nás, ale i u konkurence. Naši zákazníci vždy dostanou nejvyšší možnou cenu nabízenou v daném čase. Vyplňte formulář níže a my Vás budeme kontaktovat. Děkujeme za důvěru.

Ověřeno zákazníky
Dodavatelé
Obsah tohoto webu nelze v žádném případě brát jako investiční doporučení. Uveřejněné články a analýzy je třeba vnímat jako subjektivní názory zaměstnanců společnosti SAFE HERITAGE, a.s.
Zveřejnění jakýchkoliv údajů či informací na Stránkách nemá povahu právního jednání směřujícího ke vzniku právního vztahu mezi vámi a námi. Publikování nebo další šíření obsahu webu zlataky.cz je bez předchozího písemného souhlasu společnosti SAFE HERITAGE, a.s. zakázáno. Copyright © 2022 SAFE HERITAGE, a.s. | Vaše IP adresa je: 34.228.7.237