800 400 180  

Volejte zdarma po-pá: 8:00 - 20:00

Informace

 

Největší nabídka

Máme největší nabídku sběratelských mincí na trhu.
 

Garance výkupu

Co prodáváme, to také umíme od Vás koupit.
 

3 prodejny

Prohlédněte si zboží na prodejnách v Praze, Brně a Ostravě.
Máme s Puncovním úřadem uzavřenou dohodu o umožnění kontrolních internetových nákupů.

Často kladené otázky

Abychom ušetřili Váš čas, nabízíme výběr nejčastěji kladených dotazů

    Objednávka zboží

  1. Jak mohu objednat vaše zboží?

    Nejjednodušší cestou je objednávka v našem e-shopu, kde pomocí jednoduchých kroků zvolíte i způsob dodání a platby. Objednat si můžete také e-mailem, poštou, nebo telefonicky na tel.: 800 400 180. Zboží si lze samozřejmě vybrat i v našich kamenných prodejnách s pomocí investičních poradců.

  2. Jak zjistím aktuální stav objednávky

    O veškerých krocích při vyřizování Vaší obejdnávky informujeme e-mailem. Pokud však využijete možnosti založit si zákaznický účet, můžete poté jednoduše sledovat průběh Vaší objednávky také online.

  3. Jak se dozvím, že je má zásilka již expedována?

    O odeslání zásilky Vás informujeme e-mailem.

  4. V jaké časové lhůtě musím zboží vyzvednout?

    V případě, že chcete platit hotově při předání v některé z našich prodejen, rezervujeme Vámi vybrané zboží po dobu 5 dnů. Pokud zvolíte platbu převodem, můžete si zboží v našich prodejnách po úhradě ceny vyzvednout kdykoliv během otvírací doby.

  5. Mohu zboží objednat telefonicky?

    Ano, zboží můžete objednat na bezplatné telefonní lince 800 400 180.

  6. Mohu změnit svou objednávku?

    Po potvrzení objednávky prodávajícím se Vaše objednávka stává závaznou. Závazným potvrzením objednávky vytvořené na internetu se rozumí stisknutí tlačítka „Potvrzuji objednávku“ na stránce pokladny. V případě, že kupující se rozhodne změnit objednávku po jejím řádném potvrzení, je povinen změnu nahlásit co nejdříve. Prodávající není povinen přijmout změnu objednávky v okamžiku, kdy je zboží připraveno k odeslání nebo již předal zboží dle původní objednávky přepravci.

  7. Mohu stornovat objednávku?

    Objednávku, která ještě nebyla zpracována, lze zrušit telefonicky na bezplatné lince 800 400 180 nebo e-mailem.

  8. Mohu zboží objednat, vyzvednout či zaplatit o víkendu?

    Během víkendu nebo státního svátku lze zboží pouze objednat pomocí našeho e-shopu. Telefonické a e-mailové objednávky, stejně jako potvrzení Vaší platby převodem, vyřizujeme v pracovních dnech, kdy mají také otevřeno naše obchody. Zde můžete zboží vyzvednout či zaplatit v hotovosti.

  9. Registrace

  10. Je nutné být k nákupu zboží registrován?

    Pro nákup zboží prostřednictvím našeho e-shopu není registrace nutná.

  11. Mám z registrace nějaké výhody?

    Váš zákaznický účet má řadu výhod. Registrací získáte přehled o svých objednávkách a můžete se přihlásit k odběru informačních e-mailů o novém zboží.

  12. Poskytujete registrovaným zákazníkům nějaké slevy?

    Naše společnost slevy na zboží momentálně neposkytuje.

  13. Účtujete za registraci nějaký poplatek?

    Vytvoření i užívání Vašeho zákaznického účtu je samozřejmě zdarma.

  14. Jak mohu změnit své registrační údaje?

    Po přihlášení k Vašemu účtu najdete v administraci odkaz ´Náhled nebo změna v mých informacích´, kde lze údaje změnit. Provedená změna v registračním formuláři se projeví hned.

  15. Jak se přihlásit k odebírání novinek z vašeho obchodu?

    Po přihlášení k Vašemu účtu najdete v administraci odkaz ´Přihlásit nebo odhlásit odběr aktualit´. Máte několik možností nastavení, které můžete měnit buď přímo v nastavení účtu nebo pomocí odkazu v zasílaných informačních e-mailech.

  16. Zajímám se aktivně o vývoj cen. Kde získám pravidelné informace?

    Jedním z bonusů, které nabízíme našim registrovaným zákazníkům, jsou i pravidelně zasílané analýzy trhu s drahými kovy. Na této stránce také naleznete pravidelný výběr toho nejzajímavějšího z produkce světových zpravodajských webů, zaměřených na obchod s komoditami.

  17. Produkty

  18. Jak zjistím dostupnost zboží?

    U každého zboží v našem e-shopu informujeme o jeho dostupnosti. Pokud je u Vámi vybraného zboží uvedeno ´Skladem´, znamená to, že je ihned k odběru či odeslání. Zboží ´Na objednávku´ bude k dispozici do 15 pracovních dní. Pokud je u zboží uvedeno ´Vyprodáno´, není momentálně k dispozici. V případě Vašeho zájmu doporučujeme vyplnit nezávaznou žádanku, kterou najdete u každéhého zboží, označeného jako ´Vyprodáno´.

  19. Mohu objednat i zboží, které nemáte v katalogu?

    Dodání takového zboží bohužel garantovat nemůžeme. Nicméně uděláme vše, co je v našich silách, abychom Vaše přání splnili. Informujte se, prosím, pomocí zákaznického e-mailu.

  20. Mohu zboží objednat a zakoupit bez uvedení osobních údajů?

    Ano, při platbě hotově do 10 000 Kč lze vydat jednoduchý pokladní doklad. Nicméně v případě jeho ztráty nelze následně doložit zakoupení zboží v našem obchodě. To zásadním způsobem komplikuje Vaši pozici v případě prodeje drahých kovů třetí straně. Zkušení investoři obvykle nenakupují mince ani investiční slitky bez dokladu původu.

  21. Mohu nakoupit drahé kovy na firmu?

    Ano, v našem registračním formuláři tuto možnost přímo nabízíme.

  22. Mohu si u vás objednat klasický papírový katalog?

    Je nám líto. Nabídka našeho zboží i cena drahých kovů na světových trzích se neustále mění. Z tohoto důvodu není technicky možné vydávat klasický papírový katalog našeho zboží.

  23. U mnou vybraného zboží se náhle změnila cena. Proč?

    Důvodem je neustále se měnící cena drahých kovů při obchodování na světových trzích. Cenu však můžete takzvaně zafixovat.

  24. Platba

  25. Mohu za vybrané zboží platit kartou?

    Platba kartou bohužel není možná v případě investičního zlata a stříbra. Ostatní produkty na našich stránkách lze zaplatit kartou. Více informací naleznete zde.

  26. Jakou nejvyšší částku mohu zaplatit hotově?

    Podle zákona č. 254/2004 Sb. lze hotově zaplatit maximální částku 270 000 Kč nebo její ekvivalent v cizí měně na základě aktuálního kurzu ČNB. Vyšší částky lze platit pouze bankovním převodem.

  27. Lze za vaše zboží platit šekem?

    Bohužel, tento způsob platby nenabízíme. Více o platebních podmínkách naleznete zde.

  28. Mohu poslat hotovost po kurýrovi?

    Tuto možnost bohužel nenabízíme. V případě, že chcete např. okamžitě fixovat cenu a nemůžete se dostavit do některé z našich prodejen, doporučujeme příslušnou částku složit v pracovní den mezi 10:00 a 16:30 hod. (s výjimkou státních svátků v západní Evropě) na náš účet, který naleznete v sekci Kontakty.

  29. Co je to fixace ceny? Proč bych měl/a cenu fixovat?

    Odpověď na Vaši otázku naleznete zde.

  30. Platí fixace ceny i v případě výrazné změny kurzu koruny?

    Samozřejmě, jakákoliv změna kurzu koruny, která proběhne po Vaší fixaci ceny, nemá na Vámi již uhrazenou cenu žádný vliv.

  31. Lze složit hotovost na prodejně i po fixační době?

    Ano, hotovost lze složit na našich prodejnách po celou otvírací dobu prodejen, nicméně fixaci investičních kovů lze provést pouze do 16:30 hod. Po 16:30 hod. lze využít odloženou fixaci v dalších dnech. Ceny investičních kovů se fixují každý všední den telefonicky od 9:00-16:30 hod. na telefonním čísle fixačního oddělení 232 003 031 a od 10:00 hod. i osobně na jednotlivých pobočkách.

  32. Způsob a termín doručení

  33. V jaké lhůtě garantujete dodání zboží

    Vaši objednávku expedujeme v nejkratším možném termínu. Konkrétní lhůtu dodání však negarantujeme.

  34. Můžete mi zboží poslat poštou?

    Česká pošta je jedinou doručovací službou, působící na území ČR, která může doručovat tento druh cenných zásilek. Více o doručení prostřednictvím České pošty naleznete zde.

  35. Kterou kurýrní službu používáte?

    V současné době využíváme pouze služeb České pošty.

  36. Lze zaslat poštou/kurýrem jakékoliv zboží z vašeho obchodu?

    Služeb České pošty využíváme pouze u zboží do hodnoty 1 000 000 Kč. Zboží ve vyšší hodnotě lze převzít pouze osobně v jedné z našich prodejen.

  37. Je možné zaslat vaše zboží na dobírku?

    Na dobírku zasíláme pouze zboží do hodnoty 40 000 Kč. Více o doručení prostřednictvím České pošty naleznete zde.

  38. Potřeboval bych zboží převzít diskrétně. Dokážete to zajistit?

    Samozřejmě, všechny naše zásilky jsou baleny maximálně diskrétním způsobem. Více informací naleznete zde.

  39. Naše prodejny

  40. Kde najdu vaše prodejny?

    Naše pražská prodejna sídlí v Obchodním centru Sykora na adrese Českomoravská 183/27, 190 00 Praha 9. Brněnskou prodejnu najdete přímo v centru města na Zelném trhu 21 a ostravskou prodejnu taktéž v centru města na Zámecké 21.

  41. Kdy mají vaše prodejny otevřeno?

    Otvírací dobu našich prodejen najdete zde.

  42. Dá se v blízkosti vašich prodejen dobře parkovat?

    Naše prodejna v Praze nabízí bezproblémové kryté parkování přímo v OC Sykora (vjezd vpravo). Můžete zde parkovat po dobu 2 hodin zdarma. Nejbližší parkoviště v okolí naší prodejny v Brně je na Dominikánském náměstí za cenu 15 Kč/půl hodiny.

  43. Cena za dopravu

  44. Jakou účtujete cenu za přepravu zboží?

    Ceny za poštovné naleznete zde.

  45. Kolik připlatím za dodání vašeho zboží do zahraničí?

    Ceny za dodání do zahraničí naleznete zde.

  46. Faktury a ostatní doklady

  47. Dostanu při nákupu zboží nějaký certifikát?

    Každé zboží, nabízené v našem e-shopu, má odlišný způsob certifikace původu a pravosti, např. samotnou ražbou na investičním slitku počínaje a papírovými certifikáty konče. Dotazy ke způsobu certifikace konkrétního zboží Vám rádi zodpovíme na bezplatné lince 800 400 180 nebo e-mailem.

  48. Chtěl bych si nechat ocenit mince. Poskytujete tuto službu, vydáváte nějaké certifikáty?

    Mince oceňujeme pouze po telefonické či emailové dohodě. V případě ocenění či výkupu kontaktujte, prosím, naše poradce na jednotlivých pobočkách. Kontakty naleznete zde

  49. Výkup zlata a stříbra

  50. Jak mám postupovat při výkupu zlata a stříbra?

    Veškeré informace o zpětném výkupu naleznete zde.

  51. Garantujete zpětný odkup drahých kovů, které jsem u vás zakoupil?

    Veškeré informace o zpětném výkupu naleznete zde.

  52. Vykoupíte i drahé kovy, které nebyly zakoupeny ve vaší prodejně?

    Veškeré informace o zpětném výkupu naleznete zde.

  53. Získal jsem slitky/mince, které byly zakoupeny u vás. Garantujete mi zpětný odkup?

    Veškeré informace o zpětném výkupu naleznete zde.

  54. Chci u vás prodat slitky/mince. Vyžadujete nějaké doklady/certifikáty?

    Veškeré informace o zpětném výkupu naleznete zde.

  55. Potřeboval bych ocenit mince. Kolik zaplatím za vaše služby?

    Mince oceňujeme pouze po telefonické či emailové dohodě. V případě ocenění či výkupu kontaktujte, prosím, naše poradce na jednotlivých pobočkách. Kontakty naleznete zde.

  56. Vykupujete i historické mince?

    Veškeré informace o výkupu sběratelských a historických mincí naleznete zde.

  57. Reklamace

  58. Přišlo mi poškozené zboží. Co mám dělat?

    Informujte nás, prosím, prostřednictvím telefonu, e-mailu nebo dopisem, zaslaným na adresu naší pražské prodejny. Reklamaci podejte ihned poté, co jste závadu zjistili. Reklamace musí obsahovat číslo objednávky, kopii faktury a zejména podrobný popis zjištěné závady. Reklamaci vyřídíme bez zbytečného odkladu do třiceti dnů ode dne uplatnění.

  59. Poskytujete zpětně slevu na poškozené zboží?

    Slevu na poškozené zboží neposkytujeme. V případě opravněné reklamace Vám zboží samozřejmě vyměníme.

  60. Nedorazila mi zásilka. Co mám dělat?

    V případě, že neobdržíte svou zásilku, bezodkladně nás o této skutečnosti informujte na bezplatné telefonní lince 800 400 180.

  61. Chci reklamovat zboží a nemohu se dostavit osobně. Mohu poslat zboží kurýrem?

    Za žádných okolností nepoužívejte kurýrní službu k posílání zboží k reklamaci! Poškozené zboží odešlete prostřednictvím České pošty jako cenné psaní na adresu naší pražské prodejny.

  62. Proč kupovat zlato či stříbro?

  63. Jaké jsou výhody vlastnictví drahých kovů?

    Drahé kovy vždy představovaly bezpečný způsob uchování hodnoty majetku. Více informací naleznete zde.

  64. Zlato v poslední době ztrácí hodnotu. Jde stále o dobrou investici?

    Samozřejmě! Zlato prokázalo svou schopnost uchovat reálnou hodnotu majetku již několikrát v historii lidstva. Více informací naleznete zde.

  65. Je lepší koupit zlato nebo stříbro?

    Na tuto otázku bohužel neexistuje jednoznačná odpověď. Zastánci stříbra argumentují především potřebností stříbra jako velice významného průmyslového kovu. Na světě už defacto neexistuje kvalitní povrchové naleziště stříbra. Kov se tak musí dobývat z čím dál větších hloubek a prakticky vždy se nachází v rudě spolu s ostatními vzácnými kovy. Pokud by tedy těžaři chtěli tato naleziště těžit, musí spolu se stříbrem vyrábět i další kovy, čímž snižují jejich cenu na trhu. To je pro ně ekonomicky nevýhodné. Stříbro je navíc v současné době výrazně podhodnocené, přičemž ke korekci tohoto stavu může dojít náhle prudkým nárůstem jeho ceny.

  66. Investiční mince stojí víc než slitky. Proč?

    Nepatrný rozdíl v ceně mezi investiční mincí a slitkem ve stejné gramáži spočívá v tom, že mince má vlastní ražbu. A také řadu výhod proti slitkům.

  67. Jaké jsou výhody investičních mincí proti slitkům

    Především jde o likviditu – mince mají ještě o něco málo lepší likviditu než slitky, a to především u bankovních institucí. Zpravidla každá banka na světě obchoduje pouze s jedním rafinerem. Tím je tedy dáno, že prodává, a tedy i vykupuje, pouze tuto značku slitku. Na rozdíl od nejznámějších mincí z tzv. „Good delivery listu“, které obvykle prodává, a tedy i vykupuje, většina bank na světě. Další podstatnou výhodou je mobilita – každá investiční zlatá mince nese na sobě tzv. nominál, neboli zákonem uznatelnou hodnotu, kterou garantuje národní banka dané země. Pokud například zakoupíte 1oz zlatou minci Maple Leaf, má nominální hodnotu 50 CAD. Pokud budete chtít tedy cestovat například s 20 mincemi do jiného státu, můžete do celní deklarace uvést, že převážíte 20x50 CAD, tedy 1000 CAD, což není žádný problém. Pokud byste však uvedli, že převážíte 20 uncí zlata, můžete narazit na problém kvóty importu do dané země

Nenalezli jste odpověď na Vaši otázku? Využijte naší bezplatné infolinky 800 400 180