+420 232 003 050 – zákaznická linka

 po–pá 08:30–17:00
Informace
 Největší nabídka
Máme největší nabídku sběratelských mincí na trhu.
 Diskrétní balení
Jistě oceníte naše pečlivě zabalené, pojištěné a diskrétně označené zásilky.
 Garance výkupu
Co prodáváme, to také umíme od Vás koupit.
 5 kamenných prodejen
Praha, Brno, Ostrava, Liberec a Bratislava.
Na těchto prodejnách si můžete prohlédnout nebo vyzvednout Vaše zboží.
Přehled puncovních značek
Hlídání ceny
Praga Charron Faeton - ČSR auta Stříbrná medaile 2011 Standard
890 Kč vč. DPH
Praga Charron Faeton - ČSR auta Stříbrná medaile 2011 Standard
* povinná informace
Typ ceny:

Praga Charron Faeton - ČSR auta Stříbrná medaile 2011 Standard


Fixace ceny: Není nutná
Platba kartou: Ano
Výkup tohoto produktu: Na dotaz
Kód produktu: 000877
Chcete více informací? Kolik stojí poštovné?

Žádanka - informování o dostupnosti produktu

Uveďte jméno, email a telefonní číslo a my Vám dáme vědět ihned, jakmile budeme mit toto zboží opět na skladě!

Vyplnění žádanky je pouze informativní a nijak Vás nezevazuje k objednávce.







Stříbrná medaile Praga Charon Phaeton - Kolekce auta ČSR
Průměr: 28 mm
Hmotnost: 13 g
Ryzost: 999/1000 Ag
Hrana: hladká s popisem
Provedení: Standard
Limit: 1000 ks
Emise: 1.11.2011
Autor: ak. soch.Jiří Dostál
Ražba: Česká Mincovna

V ceně této stříbrné medaile je i tmavě modrá dárková krabička spolu s certifikátem České mincovny.

Slavný veterán zvaný šaronka připomínal ještě kočár.

Prvním vozem ze série „Historie motorismu v českých zemích“ je Praga V., známý též jako „Charron“.

Výrobě automobilů značky Praga předcházelo založení Pražské automobilní společnosti s ručením omezeným, která vznikla v roce 1907 rovným vkladem dvou továren na stroje. První vozidla byla vyráběna od roku 1909 podle licencí francouzské firmy Charron-Giardot-Voight a italské značky Issota-Franchini. Vůz Praga V. měl řadový, kapalinou chlazený, spodový dvouválec o objemu 1206 cm3 a výkonu 9,6 koně při 1400 otáčkách za minutu, jenž umožňoval rychlost až 65 km/h. Chladič byl podobně jako u vozů Renault umístěn za motorem. Obě tuhé nápravy byly odpruženy podélnými půleliptickými listovými péry. Hmotnost vozu byla 600 kg.

V roce 1909 bylo v první sérii vyrobeno 25 kusů vozu Praga V. a následně v roce 1913 v druhé sérii 10 kusů, dohromady tedy 35 kusů. Dodával se v různých provedeních karosérie stavěných na přání zákazníka, a to jako osobní, ale také lehký nákladní vůz.

Na averzní straně je v centru kompozice vyobrazen automobil z mírného tříčtvrtečního pohledu, v opisu nápis PRAGA V. „CHARRON“ a nad ním v řádce letopočet výroby automobilu. V dolní části pod autem je umístěno logo "PRAGA" a značka autora.

Na reverzní straně najdeme v opisu text "HISTORIE MOTORISMU V ČESKÝCH ZEMÍCH“, který je reliéfně mírně vyklenutý, aby vytvářel dojem pneumatiky. V centru kompozice jsou paprsky inspirované volantem, v podkladu kružnice symbolizující rotaci.



Zboží je umístěno v těchto kategoriích:    Stříbrné medaile
 
Nemáte-li s nákupem přes internet zatím žádnou zkušenost, můžete objednávat mailem, poštou nebo telefonicky. Zavolejte nám na zákaznickou linku: 232 003 050. Rádi a ochotně Vám poradíme.